Oferta
Jesteśmy perfekcjonistami !
95% zarysowań i uszkodzeń lakieru spowodowane jest niewłaściwym myciem, a tylko
5% powstaje podczas codziennego użytkowania samochodu.
Myjnie dzielimy na dwa rodzaje:
1. Myjnie, w których za Twoje pieniądze, niszczony jest lakier. W 99% myjni
schemat mycia wygląda następująco:
Mycie wstępne:
- brud i zanieczyszczenia na samochodzie spłukuje się
wodą pod ciśnieniem, w wyniku czego powstaje efekt piaskowania: w połączeniu
z piaskiem woda pod ciśnieniem powoduje zarysowania.
- z pianownicy aplikuje
się aktywną pianę o wysokim PH, najczęciej są to środki wysoko zasadowe. Używa
się ich ponieważ, „mocna” chemia szybciej rozpuszcza brud, ale zachodząca
reakcja chemiczna uszkadza powłoki ochronne na lakierze, elementy chromowane,
uszczelki oraz elementy zewnętrzne plastikowe. W ten sposób usuwa się wierzchnią
warstwę brudu, natomiast brud statyczny nadal jest osadzony na lakierze.
Mycie aktywną pianą:
- kolejnym etapem jest usunięcie brudu statycznego
za pomocą szamponu, rękawicy bądź gąbki. Kontakt rękawicy czy gąbki z myta powierzchnią
powoduje powstanie zarysowań fizyczne ścieranie zaaplikowanej powłoki (efekt
papieru ściernego).
Suszenie:
- etap suszenia najczęciej odbywa się za pomocą mikrofibry lub gumowych
ściągaczek do wody. W wielu przypadkach jedna mikrofibra jest wielokrotnie używana
na wielu samochodach i to – co najgorsze – podczas wcześniejszego
etapu. Brud, który na niej pozostaje, rozciera się na karoserii, w efekcie czego
rysuje się lakier.
Podsumowanie: takie sposób czyszczenia jest nie tylko nieskuteczny, ale
wręcz szkodliwy – lakier jest uszkodzony, powstają liczne zarysowania.
2. Myjnie, w których nie idzie się na skróty, a doświadczenie i wiedza przekładają
się na jakość mycia Twojego samochodu.
Nasza myjnia bazuje na innowacyjności oraz nowoczesnej technologii zapewniającej
bezpieczne, a jednocześnie skuteczne mycie samochodu.
Schemat mycia według stosowanej przez nas technologii:
Mycie wstępne:
- na samochód zostaje zaaplikowana emulsja ułatwiająca
usunięcie brudu i zanieczyszczeń – brak efektu piaskowania. Brud statyczny
nadal pozostaje na lakierze.
Mycie aktywną pianą:
- podczas tego procesu zostaja usunięte średnie
zabrudzenia, które pozostały po wstępnym myciu.
Mycie aktywną pianą II:
- ten etap usuwa brud statyczny, co wyklucza
możliwość porysowania powierzchni.
Suszenie:
- zarysowania lakieru powstające podczas suszenia zostają wyeliminowane
za pomocą spręonego powietrza. Taki sposób suszenia pozwala idealnie wysuszyć
lakier i wydmuchać wodę z newralgicznych miejsc. Eliminuje ryzyko zarysowań i
powstawania smug.
* Zastosowanie tej technologii umożliwia mycie samochodu bez naruszenia
zaaplikowanych wosków czy różnego rodzaju powłok, np kwarcowych.